Πρόκειται για μια συλλογή από "χαζά" ποιηματάκια που έγραφα κατά την διάρκεια της θητείας μου στην Εθνική Φρουρά Κύπρου

ΕΤΣΙ ΑΡΧΙΣΑ...

Έχω μπει για τα καλά στο λούκι και έχω αρχίσει να φρικάρω απ΄τις ατελείωτες σκοπιές. Τότε ήταν που άρχισα να βλέπω το γράψιμο σαν μια σωτήρια λύση...Σημαντικό ρόλο σε κάθετι που έγραφα έπαιζε η διάθεση και τα συναισθήματά μου. Να πω την αλήθεια δεν το έκανα επειδή η ποίηση είναι ο καθρέφτης της ψυχής κι όλα τα συναφή. Όταν κάνεις τη θητεία σου ένα πράμα σε νοιάζει. ΠΩΣ ΘΑ ΣΠΡΩΞΕΙΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ! Το έκανα λοιπόν γιατί κάθε φορά σκότωνα σίγουρα το 1/3 της σκοπιάς μου χωρίς να το καταλάβω. Ταυτόχρονα βέβαια δεν υποβαθμίζω και το δημιουργικό κομμάτι της όλης φάσης.

Thursday, December 7, 2006

Λογική Του Παραλόγου

Στο στρατό που υπηρετείς λογική μη θες να βρεις,
ροζ η τρίχα του αλόγου λογική του παραλόγου,
ένα κι ένα κάνουν τρία χάρος μας είν' η Τουρκία,
θέλουν να'σαι πατριώτης γιατ' αλλιώς είσαι προδότης.
Μα η λύση είναι αλλού...ζαμανφού πιές και μια φου,
και το summer δίχως μπόρα στείσε και καμιά αιώρα,
έξω από τη σκοπιά με μαρτίνι και ελιά,
τέλος κάνε υπομονή αν ακούς και Thievery,
σύννεφο η καγκουριά τα Δ.Π. τα ξεπερνά.


Τhievery...Corporation.
Δ.Π. : Δυτικά Προάστεια (Αθήνας).

No comments: