Πρόκειται για μια συλλογή από "χαζά" ποιηματάκια που έγραφα κατά την διάρκεια της θητείας μου στην Εθνική Φρουρά Κύπρου

ΕΤΣΙ ΑΡΧΙΣΑ...

Έχω μπει για τα καλά στο λούκι και έχω αρχίσει να φρικάρω απ΄τις ατελείωτες σκοπιές. Τότε ήταν που άρχισα να βλέπω το γράψιμο σαν μια σωτήρια λύση...Σημαντικό ρόλο σε κάθετι που έγραφα έπαιζε η διάθεση και τα συναισθήματά μου. Να πω την αλήθεια δεν το έκανα επειδή η ποίηση είναι ο καθρέφτης της ψυχής κι όλα τα συναφή. Όταν κάνεις τη θητεία σου ένα πράμα σε νοιάζει. ΠΩΣ ΘΑ ΣΠΡΩΞΕΙΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ! Το έκανα λοιπόν γιατί κάθε φορά σκότωνα σίγουρα το 1/3 της σκοπιάς μου χωρίς να το καταλάβω. Ταυτόχρονα βέβαια δεν υποβαθμίζω και το δημιουργικό κομμάτι της όλης φάσης.

Sunday, December 3, 2006

Κάγκελα


Κάγκελα, κάγκελα, κάγκελα παντού
έλα Τζίμη να με βγάλεις απ΄τα τέλια του στρατού.
Τίκι τάκα τίκι τάκα το ρολόι όλο χτυπά
δεν παιρνά καθόλου η ώρα
ούφου δεν αντέχω πια.
Βλέφαρα βαριά σαν βράχος ίσαμ΄ εκατό κιλά
το μυαλό μου ταξιδεύει κάπου μίλια μακριά.
Όσο υπάρχει το G3 για παρέα στη σκοπιά
πρώτο, τέταρτο και τρίτο νούμερο μας τυραννά.
Νούμερα μολόχια και άνω που σας τρέφει η φανταριά
μπεταζήδες τίποτ΄άλλο θα ΄σασταν δίχως αυτά.
Γράφω, στίβω το μυαλό μου, poems αντιδραστικά
σε 3 μήνες που έξω θα ΄μαι θα τα μάθετε all by heart.

Τζίμη : Ο γνωστός και μη εξαιρετέος Τζίμης Πανούσης
Τέλια : Κυπριακή λέξη που σημαίνει κάγκελα, συρματοπλέγματα
G3 : Το όπλο που είχαμε χρεωθεί
Μολόχια : Οι μόνιμοι λοχίες


No comments: